05-500 Piaseczno, ul.Szkolna 13 D paw.6 (Bazar Szkolna), tel. 22 290 66 90
Produkt dnia
Kasa fiskalna Datecs WP-50 ONLINE
Kasa fiskalna Datecs WP-50 ONLINE

1 499,00 zł

Cena regularna: 1 720,77 zł

1 218,70 zł

Cena regularna: 1 399,00 zł

szt.
Drukarka fiskalna Posnet TRIO ONLINE
Drukarka fiskalna Posnet TRIO ONLINE

2 499,00 zł

Cena regularna: 3 073,77 zł

2 031,71 zł

Cena regularna: 2 499,00 zł

szt.
Kasa fiskalna Novitus ONE ONLINE
Kasa fiskalna Novitus ONE ONLINE

1 959,00 zł

Cena regularna: 2 201,70 zł

1 592,68 zł

Cena regularna: 1 790,00 zł

szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Weź leasing

Nowości
Kasa fiskalna ELZAB K10 ONLINE BT/WiFi/EX RÓŻOWA
Kasa fiskalna ELZAB K10 ONLINE BT/WiFi/EX RÓŻOWA

2 152,00 zł

1 749,59 zł

szt.
waga CAS ER JUNIOR 15 P RS
waga CAS ER JUNIOR 15 P RS

1 353,00 zł

1 100,00 zł

szt.
Kasa Fiskalna ELZAB K1 SLIM ONLINE
Kasa Fiskalna ELZAB K1 SLIM ONLINE

1 832,70 zł

1 490,00 zł

szt.
Kasa fiskalna NOVITUS NANO II  ONLINE
Kasa fiskalna NOVITUS NANO II ONLINE

1 906,50 zł

1 550,00 zł

szt.
Kasa fiskalna Novitus LINK ONLINE
Kasa fiskalna Novitus LINK ONLINE

1 832,70 zł

1 490,00 zł

szt.
Kasa fiskalna Posnet Mobile ONLINE
Kasa fiskalna Posnet Mobile ONLINE

1 905,27 zł

1 549,00 zł

szt.
Kasa fiskalna Novitus SENTO ONLINE
Kasa fiskalna Novitus SENTO ONLINE

2 201,70 zł

1 790,00 zł

szt.
Szuflada DATECS HS-240B
Szuflada DATECS HS-240B

196,00 zł

159,35 zł

szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 22 290 66 90.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@fiskalnepiaseczno.pl lub telefonicznie: 22 290 66 90. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

  1. Z uwagi na sprzedaż wyłącznie dla podmiotów gospodarczych, zwroty zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów nie mają zastosowania.
  2. Z towaru zakupionego w naszym sklepie można zrezygnować wyłącznie po konsultacji ze sprzedającym.
  3. Urządzenia ufiskalnione (kasy fiskalne, drukarki fiskalne) i sprowadzone specjalnie na zamówienie klienta nie podlegają zwrotom.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl